مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 07:452021-08-31پزشكي

پرداخت 45 میلیارد تومان خدمات بستری کرونا به بیمارستان های هرمزگان


مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، تامین اجتماعی علاوه بر ارائه خدمات درمانی مستقیم در مراکز ملکی از طریق خرید خدمت از مراکز درمانی خصوصی، - ایسنا/هرمزگان مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، تامین اجتماعی علاوه بر ارائه خدمات درمانی مستقیم در مراکز ملکی از طریق خرید خدمت از مراکز درمانی خصوصی، دولتی و .

در حوزه درمان غیر مستقیم به بیماران بیمه شده ارائه خدمت کرده است.

دکتر مریم امیری در گفت و گو با ایسنا، افزود: در درمان غیرمستقیم و طی سال گذشته و سه ماهه ابتدایی سال جاری بیش از 448 میلیارد ریال برای بیماران مبتلا به کووید تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در استان هزینه به مراکز بستری طرف قرارداد پرداخت شده است.

امیری عنوان کرد: طی این مدت 8449 نفر در بیمارستان های طرف قرارداد با تامین اجتماعی با تشخیص کووید بستری شده اند و طی سه ماهه نخست سال جاری آمار تعداد بستری بسیار افزایش یافته است.

وی به تعداد بستری در سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: در سال گذشته چهار هزار و 952 نفر در مراکز بیمارستانی طرف قرارداد بستری شده اند که در فروردین 261نفر، اردیبهشت 313 نفر، خرداد 817 نفر، تیر هزار و 122 نفر، مرداد 597 نفر، شهریور 394 نفر، مهر 238 نفر، آبان 432 نفر، آذر 295 نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 45 میلیارد تومان خدمات بستری کرونا به بیمارستان های هرمزگان

پرداخت 45 میلیارد تومان خدمات بستری کرونا به بیمارستان های هرمزگان