مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 09:002021-08-31سياسي

ثواب گریه بر حضرت زینب(س) در کلام پیامبر(ص)


پیامبر(ص) فرمودند هرکسی بر حضرت زینب(س) و مصائبش گریه کند ثواب گریه بر امام حسن و امام حسین(ع) را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد دارستانی در سخنرانی دوشنبه شب در حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه ندانستن زمان مرگ لطف خداوند به ما است، اظهار کرد: اگر زمان مرگ خود را می دانستیم از زندگی لذت نمی بردیم و امروز هم می بینیم که بعضی ها از ترس کرونا می میرند نه از خود کرونا.

وی با اشاره به اینکه امام رضا(ع) به یکی از شیعیان فرمودند تا وقتی علم عزای جدم حسین(ع) بر سر در خانه ها و مساجد برپا است دشمن هیچ کاری نمی تواند بکند، عنوان کرد: امروز متأسفانه بسیاری از روضه ها به بهانه کرونا تعطیل شده و این نگران کننده است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه بیش از 60 لقب برای حضرت زینب(س) نقل شده است، گفت: توضیح و تفسیر برخی از این القاب از عقل ما خارج است و نشان دهنده عظمت و بزرگی این بانو در درگاه الهی است.

وی به بیان القاب حضرت زینب(س) پرداخت و مطرح کرد: صدیقه صغری، ولیه الله العظمی، عصمت الکبری، محبوبه المصطفی، غره عین المرتضی، ملیکه النساء، ملیکه الدنیا، عدیله الخامس من اهل الکساء، راضیه بالقدر والقضاء، شریکه الحسین، زاهده، فاضله، عاقله، عامله، محدثه، عابده آل علی، نائبه الزهرا، نائبه الحسین، ام المصائب، ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثواب گریه بر حضرت زینب(س) در کلام پیامبر(ص)

ثواب گریه بر حضرت زینب(س) در کلام پیامبر(ص)