مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 10:152021-08-31بين الملل

نیروهای صنعاء در آستانه تسلط بر مأرب


رسانه های یمنی گزارش کردند، در پی نبردهای سنگین در «مأرب»، نیروهای صنعاء به مراکز دولتی این شهر نزدیک شده اند و تا تسلط کامل نیروهای مذکور بر این شهر چیزی نمانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، درگیری ها در مأرب (شرق یمن) هفته جاری بار دیگر شدت گرفته و طی ساعات گذشته جبهه شمالی و شرق این شهر شاهد درگیری های شدیدی است که بنا به گفته منابع محلی در آن از انواع سلاح های سنگین توسط دو طرف استفاده شده است.

در همین ارتباط به مجموعه مراکز دولتی در شهر مأرب نزدیک شده اند و این نیروها با پیروزی های میدانی خوب، در آستانه تسلط بر شهر قرار دارند.

در ادامه این گزارش آمده، علیرغم آنکه جنگنده های ائتلاف سعودی مناطق تماس بویژه در نخلا و شرق ذات الراء و الطلعه الحمراء را هدف گرفتند اما نیروهای صنعاء موفق به پیشروی به سمت شرق تپه ذات الراء به طرف منطقه الدحله شدند و نبرد به سمت مراکز دولتی کشیده شد.

یک منبع قبیله ای که نخواست نامش فاش شود، اعلام کرد، عناصر القاعده تمام مواضع خود در تپه ذات الراء و تپه المقهوی را از دست داده و تحت فشار آتش نیروهای صنعاء از دو منطقه الطلعه الحمراء و الوایت به سمت مراکز دولتی عقب نشینی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای صنعاء در آستانه تسلط بر مأرب

نیروهای صنعاء در آستانه تسلط بر مأرب