مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 10:302021-08-31سياسي

فعالیت بخشداری زاویه آغاز شد


همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی فعالیت بخشداری زاویه از توابع شهرستان زرندیه آغاز و سرپرست بخشداری معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا وزیر کشور یک ارتقاء جدید تقسیمات کشوری را به استاندار مرکزی ابلاغ کرده بود.

وزارت کشور در ابلاغیه ای به آقازاده استاندار مرکزی با انعکاس مصوبه هیات وزیران، مبنی بر ایجاد بخش زاویه به مرکزیت شهر زاویه در تابعیت شهرستان زرندیه دستور داده بود با توجه به قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری و آیین نامه اجرایی آن، اقدام لازم در این زمینه دنبال شود.

شهرستان زرندیه با 4150 کیلومتر مربع وسعت و حدود 70 هزار نفر جمعیت دومین شهرستان استان مرکزی از نظر وسعت و پنجمین شهرستان از نظر جمعیت است.

شهرستان زرندیه در تاریخ 29 دیماه سال 1381 با موافقت هیات وزیران به مرکزیت شهر مامونیه و با دو بخش خرقان و مرکزی و شهرهای، زاویه، پرندک، خشکرود و رازقان به عنوان شهرستانی جدید و مستقل شناخته شد، این شهرستان در حال حاضر دارای دو بخش به نام های خرقان با دهستان های الویر، علیشار و دوزج و بخش مرکزی با دهستانهای حکیم آباد، خشکرود و رودشور است.

استاندار مرکزی در این خصوص گفت: افتتاح بخشداری زاویه یکی از مطالبات دیرینه مردم بود که امسال محقق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بخشداری زاویه آغاز شد

فعالیت بخشداری زاویه آغاز شد