مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 10:452021-08-31سياسي

بازشناسی معارف امام سجاد(ع)، حلقه مفقوده زیست انسانی امروز


مدیر بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه گفت: نشست «امام سجاد؛ امام حماسه و جهاد»، چهارشنبه، 10 شهریورماه، رأس ساعت 18 در مسجد مقدس جمکران با حضور ائمه جماعت و فعالان فرهنگی مساجد استان قم برگزار می شود.

- بازشناسی معارف امام سجاد(ع)، حلقه مفقوده زیست انسانی امروز ایسنا/قم مدیر بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه گفت: نشست امام سجاد؛ امام حماسه و جهاد ، چهارشنبه، 10 شهریورماه، رأس ساعت 18 در مسجد مقدس جمکران با حضور ائمه جماعت و فعالان فرهنگی مساجد استان قم برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی وافی، مدیر بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه، 9 شهریورماه در نشست خبری بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه با اصحاب رسانه که در سازمان تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، با اشاره به شکل دهی مجموعه خادمان افتخاری صحیفه سجادیه و ایجاد باشگاه خبری در این راستا، اظهار کرد: انس با صحیفه سجادیه به یک انگیزه و احساس نیاز در وجود انسانِ امروز نیاز دارد و یکی از اهداف بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه ایجاد این انگیزه است.

وی ادامه داد: در دل مشکلات اقتصادی و ابتلائات و آسیب های روحی که در حوادث اخیر به مردم و جامعه وارد شده آنچه مردم را نگه داشته و روحیه مقاومت و امید به آینده را در آن ها زیاد می کند تقویت بعد اخلاقی و معنوی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازشناسی معارف امام سجاد(ع)، حلقه مفقوده زیست انسانی امروز

بازشناسی معارف امام سجاد(ع)، حلقه مفقوده زیست انسانی امروز