مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 12:402021-08-31اقتصادي

کمک 126 میلیون تومانی مجتمع صنعتی اسفراین در پیک پنجم کرونا به بخش درمان


مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین از کمک بیش از 126 میلیون تومانی این مجموعه برای مقابله با کرونا در پیک پنجم این بیماری در شهرستان اسفراین خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین از کمک بیش از 126 میلیون تومانی این مجموعه برای مقابله با کرونا در پیک پنجم این بیماری در شهرستان اسفراین خبر داد.

علی ملک در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: مسئولیت اجتماعی از اصلی ترین مأموریت ها، دغدغه ها و راهبردهای مجتمع صنعتی اسفراین است و برای تحقق آن، این مجموعه در مسیر طراحی و تصویب سند مسئولیت اجتماعی گام برمی دارد.

وی افزود: در این راستا از حدود یک ماه گذشته و ابتدای شیوع پیک پنجم کرونا 25 میلیون تومان به عنوان کمک هزینه خرید کیت تشخیص کرونا به دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسفراین پرداخت شده است.

وی ادامه داد: مبلغ شش میلیون تومان نیز برای خرید محلول های ضدعفونی کننده دست به حساب خیران سلامت اسفراین واریز شده و 25 میلیون تومان نیز برای خرید کابین تست کرونا پرداخت شده است.

ملک گفت: طی هفته جاری نیز ماسک های NIV مخصوص بیمارانی که در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند برای بیمارستان شهرستان اسفراین به مبلغ 70 میلیون تومان خریداری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 126 میلیون تومانی مجتمع صنعتی اسفراین در پیک پنجم کرونا به بخش درمان

کمک 126 میلیون تومانی مجتمع صنعتی اسفراین در پیک پنجم کرونا به بخش درمان