مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 13:352021-08-31اقتصادي

1700 فرصت شغلی، ارمغان افتتاح 26 پروژه هفته دولت در زرندیه


همزمان با هفته دولت 26 پروژه با حدود 635 میلیارد تومان و 45 میلیون یورو اعتبار افتتاح شد که این پروژه ها می تواند برای 1700 نفر فرصت شغلی ایجاد کند.

- ایسنا/مرکزی استاندار استان مرکزی گفت: همزمان با هفته دولت 26 پروژه با حدود 635 میلیارد تومان و 45 میلیون یورو اعتبار افتتاح شد که این پروژه ها می تواند برای 1700 نفر فرصت شغلی ایجاد کند.

سیدعلی آقازاده سه شنبه نهم شهریورماه در پایان سفر به شهرستان زرندیه که به منظور افتتاح پروژه های هفته دولت صورت گرفت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه هایی که همزمان با هفته دولت در شهرستان زرندیه افتتاح شد متناسب با نیازهای این منطقه تعریف شده و در مدار بهره برداری قرار گرفته است تا منجر به توسعه صنعتی و تقویت زیرساخت های تولیدی و صنعتی شود.

وی آغاز فعالیت بخشداری زاویه را از جمله نیازهای مهم این منطقه دانست و افزود: پس از مدتها پیگیری از سوی مردم و مسئولان خوشبختانه در هفته دولت امسال بخشداری جدیدالتاسیس زاویه فعالیت خود را آغاز کرد و سرپرست بخشداری معرفی شد.

وی به افتتاح چند واحد تولیدی و صنعتی در شهرک های صنعتی پرندک و زاویه اشاره کرد و گفت: طرح توسعه شهرک صنعتی پرندک با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان یکی از طرح های مهمی بود که در کنار توسعه شبکه زیرساختی نویدی برای توسعه صنعتی پرندک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1700 فرصت شغلی، ارمغان افتتاح 26 پروژه هفته دولت در زرندیه

1700 فرصت شغلی، ارمغان افتتاح 26 پروژه هفته دولت در زرندیه