مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 17:102021-08-31اجتماعي

تجلیل از 20 هزار پیشکوست دفاع مقدس گیلان تا برپایی نمایشگاه «در لباس سربازی»


نشست ستاد گرامیداشت سالگرد دفاع مقدس با حضور استاندار گیلان برگزار شد.

- تجلیل از 20 هزار پیشکوست دفاع مقدس گیلان تا برپایی نمایشگاه در لباس سربازی ایسنا/گیلان نشست ستاد گرامیداشت سالگرد دفاع مقدس با حضور استاندار گیلان برگزار شد.

ارسلان زارع در جلسه ستاد گرامیداشت سالگرد دفاع مقدس که در استانداری برگزار شد، این دوران پرافتخار را درسی ماندگار برای تاریخ ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: درس های برجای مانده از این دوران دفاع مقدس، یکپارچگی ملت و روحیه ایثار ملت ما را آسیب ناپذیر می کند.

وی با بیان اینکه در این عرصه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران صحنه های ماندگاری در تاریخ آفریدند، افزود: این عزیزان روحیه ایثار و شهادت طلبی را به یک فرهنگ عمومی در طول نسل ها تبدیل کردند.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: نهادینه شدن روحیه ایثار، شجاعت و شهادت به عنوان بخشی مهم در فرهنگ عمومی و از جمله در ساختار نظام آموزشی، کشور را در برابر انواع تهدیدها و هجمه های دشمنان بیمه خواهد کرد.

زارع، ایمان جوانان به خداوند، اعتقاد به روز قیامت و انس با آیات قرآن و روایات را محور اصلی دفاع مقدس عنوان و اضافه کرد: جوانان ایران اسلامی با اعتقاد به اینکه جهاد با مال و جهاد با نفس، تجارتی است که موجب نجات انسان می شود، در عرصه نبرد حق علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 20 هزار پیشکوست دفاع مقدس گیلان تا برپایی نمایشگاه «در لباس سربازی»

تجلیل از 20 هزار پیشکوست دفاع مقدس گیلان تا برپایی نمایشگاه «در لباس سربازی»