مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 03:052021-08-31اجتماعي

بستر شبکه شاد برای دانش آموزان فراهم شود


مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با تاکید بر تسریع و اتمام فرآیند ثبت نام دانش آموزان به ویژه در پایه های ورودی، گفت: راهبری و پشتیبانی شبکه دانش آموزی شاد و تشکیل کارگروه نظارت و ارزیابی به منظور رصد و کنترل آمادگی مدارس برای بازگشایی و روند آموزش از مهم ترین اولویت های کاری است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با تاکید بر تسریع و اتمام فرآیند ثبت نام دانش آموزان به ویژه در پایه های ورودی، گفت: راهبری و پشتیبانی شبکه دانش آموزی شاد و تشکیل کارگروه نظارت و ارزیابی به منظور رصد و کنترل آمادگی مدارس برای بازگشایی و روند آموزش از مهم ترین اولویت های کاری است.

رشید قربانی امروز چهارشنبه (10 شهریورماه) در نشست شورای معاونین استان که با دستور کار پیگیری برنامه های پروژه مهر و تمهید مقدمات برای بازگشایی مدارس برگزار شد، بر تسریع و اتمام فرایند ثبت نام دانش آموزان در پایه های ورودی، به ویژه پایه دهم و در مدارس نمونه دولتی و شاهد تاکید کرد.

وی با اشاره به تداوم آموزش غیر حضوری دانش آموزان در سال تحصیلی جدید در بستر شبکه دانش آموزی شاد، خواستار تمهید مقدمات، مدیریت و پشتیبانی این شبکه در سطح استان شد و افزود: ضرورت دارد یک نفر از کارشناسان خبره، توانمند و با تجربه به عنوان مسئول پیگیری اقدامات و برنامه های شبکه شاد انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر شبکه شاد برای دانش آموزان فراهم شود

بستر شبکه شاد برای دانش آموزان فراهم شود