مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 03:252021-09-01اقتصادي

نیروگاه های برق گیلان در شش ماه آینده مشکل تامین سوخت ندارند


مدیرعامل برق منطقه ای گیلان با اشاره به وضعیت نیروگاه های برق استان، گفت: در حال حاضر مخازن سوخت دوم نیروگاه های تقریباً تکمیل شده است و در این زمینه مشکل خاصی ندارند.

- ، بهمن داراب زاده شامگاه سه شنبه در گفتگوی ویژه خبری با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت های موجود در حوزه برق، اظهار کرد: ورود بخش خصوصی به حوزه سرمایه گذاری روی انرژی های تجدید پذیر ضروری بوده و در برنامه ریزی های جدید وزارت نیرو به این مهم پرداخته شده است.

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان با اشاره به اینکه امکان احداث نیروگاه های خورشیدی و نیروگاه های بادی در استان فراهم است، بیان کرد: ساخت نیروگاه های خورشیدی به زمین با مساحت بالا نیاز دارد و با توجه به شرایط منابع طبیعی و وسعت گیلان فراهم کردن زمین چنین نیروگاهی با دشواری هایی همراه است و باید با عزم جدی تری دنبال شود.

داراب زاده با اشاره به وضعیت نیروگاه های برق گیلان در شش ماه آینده، گفت: در حال حاضر مخازن سوخت دوم نیروگاه های استان گیلان تقریباً در حال پر شدن است و نیروگاه های استان در این زمینه مشکل خاصی ندارند و در حال پر کردن مخازن خود هستند.

وی تاکید کرد: سهمیه اختصاصی گاز تا زمانی که به نیروگاه های گیلان تخصیص داده شود مورد استفاده قرار می گیرد و در صورت ایجاد محدودیت از سوخت دوم استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه های برق گیلان در شش ماه آینده مشکل تامین سوخت ندارند

نیروگاه های برق گیلان در شش ماه آینده مشکل تامین سوخت ندارند