مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 03:352021-09-01سياسي

اختصاص 22 میلیارد ریال برای تهیه دستگاه اکسیژن ساز در استان قزوین


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک با تاکید بر لزوم افزایش سهمیه واکسن ضد کرونا در استان قزوین از اختصاص 22 میلیارد ریال برای تهیه دستگاه اکسیژن ساز در این استان خبر داد.

- فاطمه محمدبیگی در گفت وگو با است، افزود: مدیریت بحران و پدافند زیستی و قرارگاه های مبارزه با بحران هم باید مسئولیت قبول کنند و همه بار مبارزه با این بحران نباید به دوش کادر درمان باشد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بیان کرد: طرح های بسیج محله ای مثل طرح شهید سلیمانی رفع اشکال و با سیستم جدید و قدرتمند با همراهی همه دستگاه ها در کشور اجرا شود.

وی با بیان اینکه تست های رپید و بیماریابی هوشمند باید افزایش یابد، تصریح کرد: نگاه منطقه ای و محله محور خیلی کمک کننده است و نگاه مبتنی بر پاکسازی بیماری باید اجرایی شود.

محمدبیگی عضو تاکید کرد: متأسفانه در حال حاضر شاهد رکورد زنی شیوع و ابتلاء در بین هم استانی های عزیزمان در موضوع کرونا هستیم، از این رو مطالبه جدی ما از وزارت بهداشت افزایش سهمیه واکسن استان است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز عنوان کرد: ضرورت دارد سهمیه جذب نیروهای متخصص و تجهیزات درمانی و بیمارستانی استان قزوین نیز افزایش یابد.

وی بیان کرد: در سفر دو روز پیش معاون درمان وزیر بهداشت به قزوین اعتباری معادل 22 میلیارد ریال برای تهیه دستگاه اکسیژن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 22 میلیارد ریال برای تهیه دستگاه اکسیژن ساز در استان قزوین

اختصاص 22 میلیارد ریال برای تهیه دستگاه اکسیژن ساز در استان قزوین