مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-01دانش

وجود بیش از 20 میلیون تحصیل کرده دانشگاهی در کشور


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از وجود بیش از 20 میلیون تحصیل کرده دانشگاهی در کشور خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید مدنی تبریز، محمدعلی زلفی گل در آیین آغاز پنجمین سمینار ملی شیمی کاربردی در آذربایجان شرقی که به صورت مجازی در حال برگزاری است، افزود: برای تحقق مرجعیت علمی تلاش خواهیم کرد تا ردیف ویژه ای در بودجه سال آینده در نظر گرفته شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حمایت از مجلات علمی با کیفیت و معتبر را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: اگر دانشمندان و انجمن های علمی را مورد حمایت قرار داده و تحت حمایت نمایه های بین المللی قرار دهیم، شاهد رشد و توسعه عالی آنان خواهیم بود.

وی همچنین گفت: امتیازات ویژه ای برای کسانی که در دیپلماسی علمی فعالیت کنند قائل خواهیم شد و در آیین نامه ارتقا و ترفیع اعضای هیأت علمی بازنگری خواهد شد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیش از 20 میلیون تحصیل کرده دانشگاهی در کشور را بزرگ ترین سرمایه ارزشمند جامعه دانست و گفت: نظام سنجشی و انگیزشی و همچنین نظام پیشنهادات ایجاد خواهیم کرد تا از نظرات و پیشنهادات جامعه علمی و اندیشمند کشور بهره ببریم.

وی در این ارتباط تصویری با اشاره به اینکه رتبه ایران در بسیاری از علوم، از جمله رشته شیمی، جزو بهترین های جهان است، تشریح کرد: تفکر و تعقل انسان وابسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود بیش از 20 میلیون تحصیل کرده دانشگاهی در کشور

وجود بیش از 20 میلیون تحصیل کرده دانشگاهی در کشور