مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-01سياسي

آسمان ایران اسلامی در اوج امنیت/ دشمن اگر دچار توهم تجاوز شود سیلی محکمی می خورد


فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور با اشاره به اینکه بنا بر اعلام سازمان های بین المللی آسمان ایران امن ترین آسمان غرب آسیا است، گفت: امروز ایران اسلامی در یک منطقه ناامن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به10 شهریورماه روز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیا(ص)، اظهار داشت: در سال 87 فرمان تاریخی ابلاغ شد و پدافند به عنوان یک مجموعه ملی و فرانیرویی تحت پوشش مدیریت ارتش تشکیل شد.

وی تبیین کرد: بنابر گفته مقام معظم رهبری پدافند هوایی در 24 ساعته درحال رصد است و با بهره برداری از متنوع ترین سامانه ها انجام وظیفه می کند.

پدافند هوایی شرق در اوج اقتدار پرویز با اشاره به دستیابی این قوا به برد های مختلف، سامانه های موشکی، سامانه های زمین به هوا و سامانه های فرماندهی و کنترل گفت: منطقه هوایی شرق امروز یکی از مهم ترین مناطق پدافندی کشور است.

وی با اشاره به نقشه های دشمنان و تهدیدات دشمنان، تبیین کرد: امروز ماهیت تهدیدات شکل دیگری به خود گرفته و دشمنان با حملات گسترده پهبادی هوایی، توانمندی نظامی، سیاسی و اقتصادی کشور را به شدت تهدید می کنند و از جمله نیروهایی که در خط مقدم مبارزه و مقابله با این تهدیدها هستند نیروی پدافند هوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان ایران اسلامی در اوج امنیت/ دشمن اگر دچار توهم تجاوز شود سیلی محکمی می خورد

آسمان ایران اسلامی در اوج امنیت/ دشمن اگر دچار توهم تجاوز شود سیلی محکمی می خورد