مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-01سياسي

محدودیت های نامعقول سفر اربعین برداشته شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اعمال برخی محدودیت ها پیش از سفر اربعین از دولت خواست محدودیت های نامعقول را برای این سفر بردارد.

- ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری پیش ازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش و با اشاره به ظرفیت بسیار ارزشمند این اجتماع بزرگ جهانی و خیل عظیم مشتاقان و دلدادگان و زائران ایرانی پیاده روی عظیم اربعین حسینی، اظهار داشت: مطالبه جدی ملت بزرگ و مسلمان ایران از دولت محترم به ویژه وزارت کشور و وزارت امورخارجه، رفع محدودیت های نامعقول و تسهیل در سفر پیاده روی اربعین حسینی است.

وی در ادامه با انتقاد از اعمال برخی محدودیت ها نسبت به سفر عتبات و عالیات و به ویژه در ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در سال های گذشته، افزود: چگونه است که سفر به کشورهای حاشیه خلیج فارس و سفرهای خارجی آن هم در شرایط شیوع این ویروس منحوس (کووید 19) در جهان به ویژه در اروپا و آمریکا امکان پذیر است اما سفر به کشور عراق ممنوع و محدود می شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با درخواست از هیأت دولت در خصوص تسهیل در سفر پیاده روی اربعین حسینی و برداشتن محدودیت های نامعقول، تصریح کرد: پیاده روی اربعین حسینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های نامعقول سفر اربعین برداشته شود

محدودیت های نامعقول سفر اربعین برداشته شود