مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-01بين الملل

حزب اسلامی گلبدین حکمتیار در هر حالتی از دولت طالبان حمایت می کند


رهبر حزب اسلامی گلبدین حکمتیار گفته حتی اگر این حزب در دولت جدید که توسط طالبان تشکیل شود، شرکت داده نشود، باز از آن حمایت خواهد کرد.

- "حزب اسلامی" گلبدین حکمتیار در هر حالتی از دولت طالبان حمایت می کند رهبر "حزب اسلامی" گلبدین حکمتیار گفته حتی اگر این حزب در دولت جدید که توسط طالبان تشکیل شود، شرکت داده نشود، باز از آن حمایت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی در گفتگویی با خبرگزاری آناتولی گفت: ما هیچ شرطی برای مشارکت در دولت به غیر از تعیین افراد واجد شرایط نداریم.

وی به ارزیابی جدیدترین اوضاع در افغانستان پرداخت و با بیان اینکه اهداف قاطعانه ای برای شرکت در دولت طالبان ندارد، گفت: ما شیفته شراکت در دولت جدید افغانستان نیستیم اما از طالبان با هر روشی که آنها دولت جدید را در کشور تشکیل دهند، حمایت می کنیم.

حکمتیار همچنین استدلال کرد که آنها به کارایی داشتن دولت های ائتلافی اعتقاد ندارند چون چنین دولت هایی همیشه شکست خورده اند و افزود: ما با طالبان برادر هستیم و بین ما اجماع وجود دارد.

روابط قوی بین ترکیه و افغانستان وی به این نکته اشاره کرد که ترکیه یکی از بهترین دوستان افغانستان است و افزود: ترکیه همیشه در کنار مردم افغانستان بوده و در همه حوزه ها از افغانستان حمایت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب اسلامی گلبدین حکمتیار در هر حالتی از دولت طالبان حمایت می کند

حزب اسلامی گلبدین حکمتیار در هر حالتی از دولت طالبان حمایت می کند