مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-01ورزشي

روز قاضیان همیشه محکوم مبارک!


«داور» یعنی قاضی، در ورزش به خصوص فوتبال، داوری قاضی همیشه محکوم است، کسانی که سهم آنها از پول های میلیاردی در فوتبال فقط و فقط چندین و چند ناسزای آبدار در ورزشگاه هاست.

- خبرگزاری فارس همدان، مجتبی دی آبادی؛ واژه داور در ورزش به خصوص فوتبال تداعی کننده مفهوم قضاوت است، قضاوتی که همه به خود جرات می دهند در کار او قضاوت کنند! نمی دانم برای چه داور شدم ؛ این جمله کلیشه ای داوران است که بعد از هر بازی، خود را با آن سرزنش می کنند.

داوران، قاضیان همیشه محکوم هستند، انسانی هایی که هیچ گاه نتوانستند حق خود را از این فوتبال فاقد فرهنگ بگیرند و با عشق و علاقه در فوتبال حضور دارند اما سهم آنها از پول های آنچنانی در فوتبال فقط و فقط چندین و چند ناسزای آبدار و چند مشت و سیلی در ورزشگاه ها شده است! هیچ وقت در میان هیاهوی حواشی فوتبال و صدای ناسزاهای مردم، کسی صدای شکستن دل داوران را نمی شنود، کسی غرور له شده آنها را نمی بیند که در برابر زشت ترین توهین ها به خانواده اش، می شکند.

هیچ کس اشک های یک داور در هیاهوی بازی ها را نمی بیند.

اشتباهات داوری جزیی از بازی است و اشتباهات اغلب آنها سهوی است، همانطور که مهاجم یک تیم دوازه خالی را به اوت می زند، داور هم در یک صحنه دور می ماند پس مُزد او ناسزا نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قاضیان همیشه محکوم مبارک!

روز قاضیان همیشه محکوم مبارک!