مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 08:102021-09-01ورزشي

باشگاه استقلال، نفت مسجد سلیمان را محکوم کرد


آرای کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در خصوص چند پرونده اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص چند پرونده به شرح زیر اعلام کرد: *درخصوص شکایت محمدطاهر امینی از باشگاه ماشین سازی تبریز بابت مطالبه دویست و سی میلیون ریالی، این باشگاه پس از بررسی پرونده به پرداخت اصل خواسته (این مبلغ) و هزینه دادرسی محکوم شد.

*در شکایتی مشابه از باشگاه ماشین سازی تبریز توسط حسن قاهری بابت مطالبه وجه پانصد میلیون ریالی، ماشین سازی به پرداخت مبلغ مورد مطالبه به انضمام هزینه دادرسی محکوم شد.

*در پرونده شکایت علیرضا سیار از ماشین سازی نیز پس از بررسی ابعاد پرونده رای پرداخت پانصد و شصت میلیون ریالی و هزینه دادرسی از سوی باشگاه به شاکی صادر شد.

*شکایت سعید حسین پور از باشگاه ماشین سازی تبریز برای مطالبه دو میلیارد و چهارصد و پنجاه میلیون ریالی منجر به صدور رای محکومیت باشگاه به پرداخت یک میلیارد و سیصد و سی و دو میلیون ریالی با انضمام هزینه دادرسی شد.

*باشگاه استقلال تهران با تقدیم دادخواستی از باشگاه نفت مسجد سلیمان بابت مطالبه غرامت آموزشی فردین رابط به مبلغ دویست و پنجاه میلیون ریال شکایت کرد که پس از بررسی پرونده، باشگاه نفت مسجد سلیمان به پرداخت دویست و پنجاه میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه استقلال، نفت مسجد سلیمان را محکوم کرد

باشگاه استقلال، نفت مسجد سلیمان را محکوم کرد