مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 08:102021-09-01اقتصادي

دانستنی ها درباره نبشی، قوطی، پروفیل


در این قسمت می خواهیم بررسی کنیم که برخی مصالح فلزی پرمصرف و پرفروش چگونه تولید و با توجه به چه المان هایی قیمت آن ها تعیین می شود، این محصولات که در صنایع متعددی مانند ساختمان سازی راه سازی و صنعت مورد استفاده قرار می گیرند امروز دچار افزایش قیمت شدیدی .

- در این قسمت می خواهیم بررسی کنیم که برخی مصالح فلزی پرمصرف و پرفروش چگونه تولید و با توجه به چه المان هایی قیمت آن ها تعیین می شود، این محصولات که در صنایع متعددی مانند ساختمان سازی راه سازی و صنعت مورد استفاده قرار می گیرند امروز دچار افزایش قیمت شدیدی شده اند اما به هرحال خریدوفروش می شوند، دراین میان منابع معتبری وجود دارند که قیمتی پایه ای و کمتر از دیگر رقبا ارائه می دهند، قصد داریم تا برخی از این منابع را به شما معرفی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام صنایع فولاد توفیقی، خریدوفروش آهن آلات و محصولات فلزی در بازار ایران در تهران و در دو شهرک صنعتی آهن مکان و شادآباد عرضه می شود فولاد توفیقی یکی از قدیمی ترین و معتبرترین تولیدکنندگان آهن آلات با بیش از 27 سال سابقه، از منابع قیمتی مناسب جهت خریدوفروش مصالح فلزی بازار روز آهن آلات است.

بازرگانی هایی نظیر بازرگانی فولاد توفیقی ارائه دهنده انواع و اقسام متنوع آهن آلات قادرند تا تمامی سفارشات شما را در محصولات مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانستنی ها درباره نبشی، قوطی، پروفیل

دانستنی ها درباره نبشی، قوطی، پروفیل