مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 08:202021-09-01اجتماعي

پیش بینی پاییز کم بارش در چهارمحال و بختیاری


مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: انتظار می رود پاییز امسال همراه با بارش های کمتر از میزان نرمال سپری شود، دماها نیز در فصل پاییز به صورت میانگین در مناطق مختلف استان بین نیم تا یک و نیم درجه سانتیگراد افزایش خواهد داشت.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: انتظار می رود پاییز امسال همراه با بارش های کمتر از میزان نرمال سپری شود، دماها نیز در فصل پاییز به صورت میانگین در مناطق مختلف استان بین نیم تا یک و نیم درجه سانتیگراد افزایش خواهد داشت.

مهران چراغپور در گفت وگو با ایسنا درخصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: آسمان استان تا پایان هفته و روز جمعه صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد نسبتا شدید در ساعات بعد از ظهر پیش بینی می شود.

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: برای ساعات اولیه صبح غبار رقیق صبحگاهی در برخی مناطق استان مانند شهرکرد پیش بینی می شود، همچنین در این مدت احتمال رخداد بارش های خفیف و پراکنده در استان وجود دارد.

وی ادامه داد: تا پایان هفته دمای چهارمحال و بختیاری ثابت است و نوسان دمایی برای استان پیش بینی نمی شود، اما از روز جمعه دمای سطح استان به تدریج روند کاهشی در پیش می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی پاییز کم بارش در چهارمحال و بختیاری

پیش بینی پاییز کم بارش در چهارمحال و بختیاری