مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 09:502021-09-01سياسي

مهره های یک شبکه بین المللی قاچاق مواد مخدر محاکمه شدند


جلسه محاکمه مهره های یک شبکه بین المللی قاچاق مواد مخدر در سوئد به نام های «استفان کوین گیلبرت» و «سیمون کاسپر براون» به اتهام حمل مواد مخدر، - جلسه محاکمه مهره های یک شبکه بین المللی قاچاق مواد مخدر در سوئد به نام های استفان کوین گیلبرت و سیمون کاسپر براون به اتهام حمل مواد مخدر، در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، جلسه محاکمه مهره های یک شبکه بین المللی قاچاق مواد مخدر در سوئد به نام های استفان کوین گیلبرت و سیمون کاسپر براون به اتهام حمل مواد مخدر، در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

بنا بر کیفرخواست این دو مهره شبکه بین المللی قاچاق مواد مخدر در سوئد، استفان کوین گیلبرت متهم به حمل 9 کیلو و 800 گرم شیره تریاک و سیمون کاسپربراون متهم به حمل 21 هزار قرص ترامادول هستند.

در ابتدای جلسه دادگاه با اعلام قاضی صلواتی، متهم استفان کوین به همراه مترجم خود در جایگاه قرار گرفت و در مقام دفاع، گفت: من در پوشش توریست با هدف قاچاق مواد مخدر وارد ایران شدم.

از سوی فردی به نام احمد زائدی در سوئد اجیر شده بودم و قرار بود در قبال انتقال 9 کیلو و 800 گرم شیره تریاک به سوئد، پول دریافت کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهره های یک شبکه بین المللی قاچاق مواد مخدر محاکمه شدند

مهره های یک شبکه بین المللی قاچاق مواد مخدر محاکمه شدند