مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 11:202021-09-01پزشكي

الگوسازی موفق «پژوهشگاه رویان» در زمینه درمان ناباروری


پژوهشگاه رویان، یکی از مجموعه های بسیار معتبر جهاد دانشگاهی، در حوزه پزشکی، در سطح ملی و بین المللی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر حمیدرضا طیبی امروز در بیست و دومین کنگره رویان که به صورت آنلاین برگزار شد با بیان اینکه جهاددانشگاهی در چهل و یک سال گذشته ایجاد شد، گفت: در ابتدا اساس کار، مشخص کردن حوزه های کاری، با دو نگاه، تأمین نیازهای فناورانه روز جامعه و همچنین رصد و همراهی با تحولات روز علمی و فناورانه در دنیا بود.

وی گفت: ساختار طراحی شده در جهاددانشگاهی، گروه های پژوهشی برای انجام تحقیقات کاربردی تا تولید فناوری در قالب محصول و خدمات و مراکز خدمات تخصصی با ساختار شبه شرکتی، برای ارائه خدمات به صورت حرفه ای به جامعه بود.

طیبی افزود: خوشحال هستیم که در حوزه های مختلف، به ویژه در حوزه پزشکی، الگوسازی های بسیار موفقی در زمینه های درمان ناباروری، سلول های بنیادی و کاربردهای متفاوت آن، سرطان پستان، زخم های بدخیم و ژنتیک ارائه کرده ایم.

رییس جهاددانشگاهی، استفاده از یافته ها در حوزه پزشکی، در زمینه کشاورزی و اصلاح نژاد دام کشور را از محصولات جانبی و پر دستاورد این توسعه علمی و فناورانه برشمرد و گفت: کیفیت کارهای علمی، و فناورانه انجام شده، به گونه ای است که در قالب اجرای سمینارهای، علمی مختلف ملی و بین المللی در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوسازی موفق «پژوهشگاه رویان» در زمینه درمان ناباروری

الگوسازی موفق «پژوهشگاه رویان» در زمینه درمان ناباروری