مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 13:152021-09-01حوادث

9 باند قاچاق مواد مخدر در غرب استان تهران متلاشی شد


فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: با اجرای دهمین طرح ارتقا امنیت اجتماعی در غرب استان تهران 9 باند قاچاق مواد مخدر متلاشی شد.

- ، سردار کیوان ظهیری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در راستای تأمین امنیت اجتماعی و روانی شهروندان، دهمین طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در غرب استان تهران اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه برقراری نظم و امنیت مطلوب و تحقق آن همواره در سرلوحه کار پلیس قرار دارد، اظهار کرد: با اجرای این طرح مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با دستگیری 289 خرده فروش و 38 قاچاقچی موفق شدند بیش از یک تُن انواع مواد مخدر را کشف و 285 نفر معتاد متجاهر را نیز جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد تحویل دهند.

ظهیری در ادامه ضمن اشاره به کشف 78 فقره خودرو و موتورسیکلت سرقتی بیان کرد: در اجرای این طرح با تلاش مأموران انتظامی 247 نفر سارق و مالخر دستگیر و 52 هزار قلم کالای قاچاق به ارزش 90 میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: 9 باند قاچاق مواد مخدر طی این طرح متلاشی شد.

وی با اشاره به کشف 15 قبضه سلاح سرد و گرم از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه جرم و ناهنجاری در غرب استان تهران به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت های پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 باند قاچاق مواد مخدر در غرب استان تهران متلاشی شد

9 باند قاچاق مواد مخدر در غرب استان تهران متلاشی شد