مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 14:052021-09-01سياسي

آغاز عملیات احداث بزرگراه ورودی شهر زهک


عملیات احداث یک کیلومتر بزرگراه در مسیر زهک _عطا محمد با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، - ایسنا/سیستان و بلوچستان عملیات احداث یک کیلومتر بزرگراه در مسیر زهک _عطا محمد با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسوولان محلی آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مدیر کل راه و شهرسازی استان در این مراسم گفت: با افتتاح بزرگراه محمد آباد_ میلک در اسفند سال 99 ترافیک سنگینی در ورودی و خروجی شهر زهک ایجاد شد که این اداره کل در راستای تسهیل در ترانزیت و رفت و آمد مردم و جلوگیری از تصادفات به فوریت احداث این یک کیلومتر بزرگراه در حد فاصل زهک_عطامحمد و اتصال به جاده ترانزیت را مورد توجه قرار داد.

وی افزایش ایمنی سفر و ایجاد اشتغال را از دیگر اهداف احداث بزرگراه زهک به عطا محمد عنوان کرد و افزود: برای احداث بزرگراه مذکور تا یک سال آینده 100 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در حال حاضر احداث بزرگراه زابل_زهک بطول 23 کیلومتر و با اعتبار 75میلیارد تومان توسط این اداره کل در حال احداث اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات احداث بزرگراه ورودی شهر زهک

آغاز عملیات احداث بزرگراه ورودی شهر زهک