مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 15:482021-09-01ورزشي

هشدار به فرهاد


آیا جوانگرایی مجیدی مثل پروژه 20 سال پیش قلعه نویی موفق می شود؟ - آیا جوانگرایی مجیدی مثل پروژه 20 سال پیش قلعه نویی موفق می شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: استقلال با فرهاد مجیدی تابستان عجیبی را پشت سر می گذارد.

یک فصل نقل وانتقالات پرماجرا که با خروج بسیاری از بازیکنان اسم ورسم دار تیم و جذب عده ای بازیکن کم نام و نشان همراه بوده است.

تاکنون جدایی نفراتی مثل شیخ دیاباته، هروویه میلیچ، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و مسعود ریگی قطعی شده و جوانانی همچون امیرحسین حسین زاده، علیرضا رضایی و محمدرضا آزادی به تیم افزوده شده اند.

البته بازیکنان نامدارتری مثل امین قاسمی نژاد، عارف آقاسی، زبیر نیک نفس و احتمالا لوسیانو پریرا هم استقلالی شده اند اما به طور کلی سهم جوانان بیشتر به نظر می رسد و گویا فرهاد مجیدی در تلاش است تا استقلال را نو کند.

از این منظر برخی او را با امیر قلعه نویی سال 82 مقایسه می کنند؛ زمانی که سرمربی جدید استقلال در آغاز لیگ سوم حرفه ای تنی چند از بازیکنان قدیمی همچون هادی طباطبایی، سیروس دین محمدی، جواد زرینچه، مهدی هاشمی نسب و .

را کنار گذاشت و با میدان دادن به جوانانی همچون وحید طالب لو، پیروز قربانی، امیرحسین صادقی و داوود سیدعباسی دوران موفقیت آمیزی را در این تیم شروع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به فرهاد

هشدار به فرهاد