مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 04:452021-09-02ورزشي

پارالمپیک 2021 و ثبت یک رکورد در ورزش قم


بازی های پارالمپیک 2021 توکیو ژاپن در مقایسه با دوره های قبل با ثبت یک رکورد در ورزش استان قم به ویژه در حوزه ورزش جانبازان و معلولین همراه بود.

- خبرگزاری فارس – رضا جعفری: بازی های همراه با کاروان ایران اعزام شدند اما با افزایش تعداد سهمیه ها به عدد چهار در سال 2021، اکنون قم از این نظر به یک رکورد جدید رسیده که تا کنون در ورزش این استان سابقه نداشته است.

  حضور 4 ورزشکار قم در پارالمپیک 2021 اما در این دوره از رقابت های پارالمپیک که به میزبانی شهر ارتباط داد که  از 18 ماه قبل تمامی بخش های کشور را تحت تاثیر خود قرار داده و بخش ورزش نیز از این قضایا مستثنی نیست، به طوری که شیوع این ویروس خسارات بسیاری را به پیکره ورزش کشور وارد کرد اما تاخیر یک ساله پارالمپیک به این واسطه به ورزشکاران بسیاری از رشته ها به ویژه معلولین ورزشکار قم این فرصت را داد که برای گرفتن سهمیه بازی ها تلاش بیشتری انجام دهند.

در این میان البته نقش حمایت های صورت گرفته از سوی مسوولان استانی و همچنین تلاش هیات های ورزشی و پیگیری های اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی ورشز در استان قم زمینه ای را فراهم کرد تا با برنامه ریزی مناسب ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی، زمینه پیشرفت در عرصه ورزشی نیز فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارالمپیک 2021 و ثبت یک رکورد در ورزش قم

پارالمپیک 2021 و ثبت یک رکورد در ورزش قم