مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-02سياسي

کتاب «حضرت سجاد(ع)»، به قلم آیت الله جاودان منتشر شد


کتاب «حضرت سجاد»، ویرایشی نو از کتاب «معلم درس محبت» است که پس از 6 سال به همت مؤسسه ایمان ماندگار و توسط انتشارات واژه پرداز اندیشه به چاپ رسید.

- کتاب حضرت سجاد ، ویرایشی نو از کتاب معلم درس محبت است که پس از 6 سال به همت مؤسسه ایمان ماندگار و توسط انتشارات واژه پرداز اندیشه به چاپ رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب معلم درس محبت ، تألیف آیت الله جاودان بود که در پاییز 1394 توسط انتشارات مطیع، به همت مؤسسه ایمان ماندگار به چاپ رسید.

حالا در تابستان 1400، بعد از بازنگری در کتاب مذکور، کتاب حضرت سجاد (ع) به همت همان مؤسسه، اما این بار توسط انتشارات واژه پرداز اندیشه به چاپ رسیده است.

کتاب معلم درس محبت ، شامل دو بخش اصلی می شد نخست چرایی و آثار قیام امام حسین علیه السلام و بخش دیگر اختصاص به چگونگی دوران امامت حضرت سجاد علیه السلام و نحوه مبارزه ایشان داشت.

که در کتاب حضرت سجاد ، بخش اول حذف شد و بخش دوم نیز مورد بازبینی قرار گرفته است؛ بدین ترتیب کتاب جدید، تمرکز بیشتری بر موضوع امامت حضرت زین العابدین علیه السلام دارد.

طی بازبینی بخش دوم، اولاً گاهی ترتیب مطالب تغییر کرده است تا انسجام کتاب بیشتر شود؛ ثانیاً برای آنچه مکتوب شده بود، عناوین جدیدی اضافه شده است؛ ثالثاً مطالب جدیدی که عمدتاً مربوط به سیره امام چهارم شیعیان است، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «حضرت سجاد(ع)»، به قلم آیت الله جاودان منتشر شد

کتاب «حضرت سجاد(ع)»، به قلم آیت الله جاودان منتشر شد