مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-02اقتصادي

اجرای طرح توسعه کشاورزی در چهارمحال وبختیاری/ 4800 هکتار باغات ایجاد می شود


مدیر برنامه و بودجه جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: با اجرای طرح توسعه کشاورزی در استان 4800 هکتار از اراضی شیب دار به باغات آبی تبدیل می شود.

- ، محمدرضا سعیدی با بیان اینکه توسعه فعالیت های بخش کشاورزی نقش راهبردی در جهش تولید استان چهارمحال و بختیاری دارد، اظهار کرد: کشاورزی مؤلفه اصلی برای رسیدن به اهداف ترسیمی در طرح جهش تولید است.

وی اظهار کرد: در سال گذشته 15 پروژه در زمینه توسعه باغ ها در اراضی شیب دار، توسعه کشت گیاهان دارویی، تأمین و انتقال آب به اراضی کشاورزی، اصلاح نژاد دام و توسعه کشت های گلخانه ای تعریف شده است.

مدیر برنامه و بودجه جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: تاکنون 615 میلیارد ریال برای پروژه ای توسعه کشاورزی اختصاص یافته است.

سعیدی به پیشرفت فیزیکی این پروژه ها اشاره کرد و افزود: به طور میانگین حدود 90 درصد پیشرفت برای پروژه های کشاورزی برآورد شده است.

وی تصریح کرد: با تکمیل و بهره برداری این پروژه ها دو هزار و 500 شغل ایجاد و چهار هزار و 800 هکتار اراضی شیب دار دیم استان به باغات آبی تبدیل می شود.

مدیر برنامه و بودجه جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه با پایان اجرای پروژه های توسعه ای بخش کشاورزی اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای این بخش نسبت به سال 98 رشد 48 درصدی دارد، گفت: 445 میلیارد ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح توسعه کشاورزی در چهارمحال وبختیاری/ 4800 هکتار باغات ایجاد می شود

اجرای طرح توسعه کشاورزی در چهارمحال وبختیاری/ 4800 هکتار باغات ایجاد می شود