مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 05:402021-09-02سياسي

تسهیل در پیاده روی اربعین مطالبه هیئت های مذهبی و جوانان است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ارزان شدن و تسهیل در پیاده روی اربعین را مطالبه عمومی هیئت های مذهبی و جوانان از دولت سیزدهم بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری پیش ازظهر پنجشنبه در جلسه ستاد عملیات اربعین حسینی با اشاره به در پیش بودن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش و با اشاره به اهمیت حضور خیل عظیم شیفتگان، دلدادگان و زائران ایرانی پیاده روی اربعین حسینی، اظهار داشت: دولت سیزدهم مقدمات ارزانی و تسهیل در سفر زائران ایرانی را برای پیاده روی عظیم اربعین حسینی فراهم کند و از همین الان نسبت به رفع دغدغه های موجود، برنامه ریزی داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به هماهنگی همه دستگاه های اجرایی و فرهنگی در راستای برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی، افزود: همه مجموعه های مرتبط با خدمات سفر و فرهنگی کشور باید مقدمات حضور زائران ایرانی به این اجتماع بزرگ جهانی را فراهم کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به وحدت و انسجام دنیای اسلام و همه ادیان الهی در روز اربعین حسینی اشاره و تصریح کرد: حضور با شور و شعور مسلمانان اعم از اهل تسنن و شیعه و دیگر ادیان الهی در پیاده روی اربعین حسینی نشان از عمق احساس و ارادت همه مسلمانان به ساحت مقدس و نور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل در پیاده روی اربعین مطالبه هیئت های مذهبی و جوانان است

تسهیل در پیاده روی اربعین مطالبه هیئت های مذهبی و جوانان است