مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-02فناوري

تنش آبی در 27 روستا راز و جرگلان/ 10 هزار نفر دچار مشکل هستند


فرماندار راز و جرگلان اصلی ترین مشکل شهرستان را تنش آبی در 27 روستا عنوان کرد و گفت: 10 هزار نفر از این مشکل رنج می برند که با تزریق اعتبارات امید به حل آن داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله حسین پور صبح پنج شنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرستان راز و جرگلان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: طی سال های اخیر تحولات بسیار مثبتی در شهرستان راز و جرگلان به وقوع پیوسته است.

فرماندار راز و جرگلان ادامه داد: در کمتر از دو سال گذشته ضریب مقاوم سازی مسکن در شهرستان از 19 درصد به 40 درصد رسیده؛ همچنین در این مدت چهار هزار واحد مسکونی ساخته شده شده است.

وی افزود: در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ضریب نفوذ نسل 3 و 4 اینترنت از ده، به 60 درصد و ضریب نفوذ شبکه شاد از ابتدای شروع کرونا از 19 درصد به 60 درصد افزایش پیدا کرده است.

حسین پور با اشاره به برچیده شدن مدارس خشتی و گلی شهرستان، گفت: اکنون سرانه آموزشی در این شهرستان بیش از 6 متر مربع بوده که این رقم بالاتر از میانگین کشوری و استانی است.

فرماندار راز و جرگلان بیان داشت: 2 هزار خانوار روستایی خارج از طرح هادی روستایی از نعمت گاز بی بهره بودند که با همکاری شرکت گاز اکنون به 200 خانوار کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش آبی در 27 روستا راز و جرگلان/ 10 هزار نفر دچار مشکل هستند

تنش آبی در 27 روستا راز و جرگلان/ 10 هزار نفر دچار مشکل هستند