مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 06:002021-09-02سياسي

مسئولان استان به راز و جرگلان نگاه ویژه داشته باشند


امام جمعه راز و جرگلان بیمارستان، مجتمع فرهنگی و جاده اتصال به بجنورد را از جمله کمبودهای این شهرستان دانست و گفت: رفع این موارد نیاز به کاری جهادی و نگاه ویژه مسئولان استان دارد.

- ، حجت الاسلام حسین نادعلی زاده صبح پنج شنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرستان راز و جرگلان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان راز و جرگلان به عنوان یکی از 31 شهرستان محروم در سطح کشور معرفی شده است.

امام جمعه راز و جرگلان ادامه داد: این موضوع باید مورد توجه باشد و بر اساس آن توسعه شهرستان در بخش های مختلف در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: یکی از مهمترین ظرفیت های شهرستان راز و جرگلان مشارکت مردم در عرصه های مختلف است؛ مردم همواره نشان داده اند در دفاع از نظام و انقلاب پای کار هستند که نمونه آن را در دوران دفاع مقدس و یا انتخابات می بینیم.

حجت الاسلام نادعلی زاده بیان داشت: نیروی انسانی، جانمایی جغرافیایی و هم مرزی با کشور همسایه، نوغانداری و پرورش اسب از ظرفیت های تأثیرگذار شهرستان راز و جرگلان محسوب می شود که با سرمایه گذاری بر روی آن ها می توان شهرستان را جهش داد.

امام جمعه راز و جرگلان در انتها گفت: به رغم اقدامات خوب اتفاق افتاده در راستای توسعه شهرستان راز و جرگلان؛ اما موضوعاتی همچون ساخت جاده برای اتصال شهرستان به مرکز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان استان به راز و جرگلان نگاه ویژه داشته باشند

مسئولان استان به راز و جرگلان نگاه ویژه داشته باشند