مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 06:102021-09-02پزشكي

کرونا در فارس هر ساعت بیش از یکنفر را می کشد


به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، طی روزهای اخیر در فارس هر ساعت بیش از یک قربانی گرفته و تاکنون تعداد فوت شدگان این بیماری در این استان از عدد 6200 نفر عبور کرده است.

- ایسنا/فارس به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، طی روزهای اخیر در فارس هر ساعت بیش از یک قربانی گرفته و تاکنون تعداد فوت شدگان این بیماری در این استان از عدد 6200 نفر عبور کرده است.

سید روح الله حسینی پنج شنبه 11 شهریور در جمع خبرنگاران بیان کرد: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، یک میلیون و 251 هزار و 145 تست تشخیصی مولکولی در آزمایشگاه های استان تهیه شده که با بررسی نمونه های انجام شده، 379 هزار و 163 بیمار مثبت قطعی شناسایی شده است.

او افزود: همچنین از ابتدای آغاز طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی تاکنون، 162 هزار و 773 مورد تست سریع انجام شده که از این تعداد 34 هزار و 837 بیمار مثبت شناسایی شده است و در مجموع از ابتدا تاکنون، 414 هزار بیمار مبتلا به کووید 19 در استان فارس شناسایی شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین از بهبودی 363 هزار و 647 نفر از ابتدا تاکنون خبر داد که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

حسینی مجموع بیماران مثبت و مشکوک دارای علایم که هم اکنون در بیمارستان های استان بستری هستند را نیز چهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در فارس هر ساعت بیش از یکنفر را می کشد

کرونا در فارس هر ساعت بیش از یکنفر را می کشد