مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-02سياسي

باید از حقوق مردم هرمزگان دفاع کنیم/مقابل هدر رفت بیت المال می ایستم


رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار هرمزگان موظف است در بحث اجحاف در حق نیروهای بومی و جذب آن ها در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس از حق و حقوق مردم هرمزگان دفاع کند.

- ایسنا/هرمزگان رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار هرمزگان موظف است در بحث اجحاف در حق نیروهای بومی و جذب آن ها در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس از حق و حقوق مردم هرمزگان دفاع کند.

احمد مرادی در گفت و گوی زنده خود با مخاطبینش در ارتباط زنده اینستاگرامی، ضمن مهم قلمداد کردن پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس گفت: در این پالایشگاه مهم بنا نیست تخلفاتی انجام شود و فساد صورت بگیرد و امور غیرشفاف پیش رود و هیچ کس قادر نخواهد بود این موضوع را تامین دهد.

وی ادامه داد: سهم مردم هرمزگان و کسانی که در این استان زندگی می کنند از اشتغال این پالایشگاه کجا قرار دارد و باید سهم مردم را در صنایع بالادستی ببینیم.

این نماینده مجلس بیان کرد: اینکه کسی که هرمزگان را نمی شناسد یک شبه در این استان پست و سمت بگیرد ظلم و اجحاف به مردم هرمزگان است؛ جوانان ما نامه از استانداری و مجمع نمایندگان استان می گیرند و پس از مراجعه به این صنایع برای اشتغال با بدترین شکل ممکن روبرو می شوند و این اتفاق را بارها مشاهده کرده ایم و به مدیرعامل مجموع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از حقوق مردم هرمزگان دفاع کنیم/مقابل هدر رفت بیت المال می ایستم

باید از حقوق مردم هرمزگان دفاع کنیم/مقابل هدر رفت بیت المال می ایستم