مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 07:202021-09-02ورزشي

فشار زیادی برای رکوردگیری وجود داشت/موهایم سفید شد


پرتابگر وزنه پارالمپیکی ایران از فشارهای روحی متعدد به وی برای رکوردگیری قبل از اعزام به پارالمپیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر جهان المپیک یک سال به تعویق افتاد و به طبع آن اردوهای ما که از سال 98 آغاز شد برای مدتی تعطیل شد.

وی افزود: از مهرماه سال 99 تا 25 خرداد 1400 چهار مرحله تمرین رکوردگیری سنگین داشتیم که در سه مرحله از آنها بسیار موفق بودم و با این روحیه به مسابقات پارالمپیک توکیو 2020 رفتم، قبل از آن دوره بدن سازی 70 الی 75 روزه را طی کردم که به رکوردگیری در پارالمپیک بسیار کمک کرد.

مدالم تقدیم به کشاورزان اصفهان عضو تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان ادامه داد: این مدال را از همین جا به تمام کشاورزان مظلوم استان اصفهان تقدیم می کنم که با توجه به شرایط زاینده رود روزهای سختی را دارند، آنها یک روز زکات می دادند و شخصیت و عزتی برای خود داشتند اما با توجه به این خشکسالی شرایط سختی را دارند و از رییس جمهور و وزیر نیرو خواهش می کنم به این شرایط کمک کنند.

وی در خصوص حس و حال خود در مسابقات پارالمپیک توکیو 2020 تصریح کرد: من ورزشکاری هستم که هیچ وقت شب مسابقه راحت نمی خوابم و همیشه استرس داشتم، در طول مسابقه دو پرتاب اولم زیر هشت متر شد و از خدا خواستم رو سفیدم کند و خدا را شکر در دو پرتاب بعدی به هشت و 48 رسیدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار زیادی برای رکوردگیری وجود داشت/موهایم سفید شد

فشار زیادی برای رکوردگیری وجود داشت/موهایم سفید شد