مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-02بين الملل

تاکید فرانسه بر لزوم بازگشت سریع به مذاکرات وین


وزارت امور خارجه فرانسه اعلام کرد، ژان ایو لودریان در گفت وگوی تلفنی خود با حسین امیرعبدللهیان بر اهمیت و لزوم بازگشت فوری به مذاکرات وین تاکید کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از رادیو بین المللی فرانسه، وزارت امورخارجه فرانسه با انتشار بیانیه ای درباره گفت وگوی تلفنی ژان ایو لودریان و خسین امیرعبدللهیان وزیران امور خارجه فرانسه و ایران که روز چهارشنبه انجام شد، تصریح کرد: لودریان در این گفت وگو اهمیت بازگشت فوری به مذاکرات وین درخصوص احیای برجام را که از زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران در ماه ژوئن متوقف شده، مورد تاکید قرار داده است.

همچنین در این بیانیه آمده است که وزیر امورخارجه فرانسه نسبت به تحولات هسته ای اخیر در ایران ابراز نگرانی کرده است.

وزارت امورخارجه کشورمان نیز روز چهارشنبه با اعلام خبر تماس تلفنی امیرعبدللهیان و ژان ایو لودریان اعلام کرد که وزیر امور خارجه فرانسه در این گفت وگو ضمن تبریک به وزیر امور خارجه کشورمان خواستار گسترش تماس ها و گفت وگوها در خصوص مسائل مورد توجه طرفین شد.

وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این تماس تلفنی تاکید کرد: هیات حاکمه آمریکا به واسطه خروج غیرقانونی از برجام و اعمال تحریم های ظالمانه علیه مردم بزرگ ایران و طرف های اروپایی به دلیل بی عملی شان، مسئول بروز ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید فرانسه بر لزوم بازگشت سریع به مذاکرات وین

تاکید فرانسه بر لزوم بازگشت سریع به مذاکرات وین