مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-02پزشكي

8 شهر خوزستان بیمارستان ندارد/ اهواز 2000 تخت بیمارستانی کم دارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه هشت شهر خوزستان بیمارستان ندارد، گفت: در شهر اهواز دو هزار تخت بیمارستانی کم داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرگیر نشوند و به سایر امورات درمانی بپردازند، این بیمارستان را با ظرفیت 64 تخت خوابی در اختیار بیماران کرونایی قرار دادیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به اینکه این روزها همزمان با خدمات رسانی به بیماران کرونایی باید خدمات رسانی به بیماران سکته های قلبی، مغزی، زایمان ها و تصادفات را هم پوشش داد، تصریح کرد: در پیک اول بیمارستان طالقانی با کمک هلال احمر با ظرفیت 64 تخت خوابی فعال شده بود ولی چون پیک دوم و سوم پیک بلندی نبود و اینجا تخت آی سی یو نداشت، نمی توانستیم خیلی خدمات رسانی کنیم و برای همین بیماران را به بیمارستان های گلستان و امام ارجاع دادیم.

ابول نژادیان با اشاره به اینکه در پیک چهارم تمام تخت های ویژه و عادی با سه هزار بیمار بستری در بخش های مختلف تکمیل ظرفیت شده است، گفت: حدود 10 روز قبل جلسه ای به دعوت مقامات ارشد استان و سپاه در بهداری رزمی جنوب برگزار و ابتدا مقرر شده تا سالن هایی از تربیت بدنی و آموزش و پرورش در اختیار دانشگاه قرار بگیرد ولی از ظرفیت بیمارستان طالقانی صحبت شد تا با وجود فرمت قدیمی بیمارستانی ولی برای اضافه شدن به زیرساخت های بهداشت و درمان در اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 شهر خوزستان بیمارستان ندارد/ اهواز 2000 تخت بیمارستانی کم دارد

8 شهر خوزستان بیمارستان ندارد/ اهواز 2000 تخت بیمارستانی کم دارد