مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-02سياسي

پیام تسلیت استاندار درپی درگذشت خبرنگار فقید مازنی


استاندار مازندران درگذشت زنده یاد حسین فلاحتی خبرنگار فقید مازندرانی و رییس خبرگزاری ایرنا در خراسان شمالی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از؛ جان به جان آفرین تسلیم کرد، را به جامعه بزرگ رسانه ای کشور، خبرنگاران ساعی مازندران و دوستان آن عزیز از دست رفته، خانواده محترم و مصیبت دیده بویژه جناب آقای حسن فلاحتی، برادر گرامی آن فقید سعید و رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی در مازندران تسلیت می گویم و از آستان خداوند قادر متعال، برای آن شادروان، غفران، آمرزش و رضوان الهی و برای بازماندگان و بیت معزی؛ عافیت؛ صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، فلاحتی که از خبرنگاران باتجربه ایرنا بود، از 18 فروردین 1400 به عنوان رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان خراسان شمالی منصوب شد و در همین مدت چندماهه توانست با مدیریت خوب این مرکز را به یکی از فعالاترین و برترین مراکز استانی ایرنا تبدیل کند.

این مدیر و خبرنگار پیشکسوت سابقه 2 دهه فعالیت در کسوت خبرنگار ایرنا در استان های مازندران، خراسان رضوی و خراسان شمالی را در کارنامه اش داشت.

وی اوایل مردادماه به کرونا مبتلا شد و برای درمان بیماری کووید 19 چند روزی در بیمارستان بستری بود اما در حالی که روزهای پایانی دوره نقاهت را طی می کرد، بیماری قارچ سیاه به سراغش آمد و مجدد او را راهی بیمارستان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت استاندار درپی درگذشت خبرنگار فقید مازنی

پیام تسلیت استاندار درپی درگذشت خبرنگار فقید مازنی