مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-02اجتماعي

احتمال وقوع سیلاب های محلی در مازندران


مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران نسبت به وقوع سیلاب های محلی و آبگرفتگی معابر در مناطق ساحلی و جلگه ای استان هشدار داد.

- ، علی اصغر احمدی به شکل گیری جریان های خُنک و مرطوب شمالی از اواسط روز جمعه تا اواخر وقت شنبه 13 شهریور در استان اشاره کرد و گفت: این سامانه بارشی همراه با وقوع رگبار باران، رعد و برق، کاهش دما، وزش باد شدید در مناطق ساحلی و جلگه ای و مواج شدن دریای خزر خواهد بود.

علی اصغر احمدی افزود: آبگرفتگی معابر در مناطق ساحلی و جلگه ای بویژه غرب استان، کاهش 7 تا 10 درجه ای دما، خسارت ناشی از تندباد لحظه ای و احتمال برق گرفتگی ناشی از رعد و برق دور از انتظار نیست.

وی گفت: شهروندان در این مدت از اتراق در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، از فعالیت های کوهنوردی و دامداران از چرای دام در مناطق مرتفع به دلیل خطر برخورد صاعقه خودداری کنند.

احمدی افزود: رانندگان هنگام تردد در محورهای کوهستانی با توجه به توصیه های نیروهای پلیس راه و راهداری با احتیاط کامل رانندگی کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: به علت پیش بینی وزش باد شدید، شهرداران به بازدید و مقاوم سازی، ایمن سازی سازه ها و بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال وقوع سیلاب های محلی در مازندران

احتمال وقوع سیلاب های محلی در مازندران