مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 09:352021-09-02اقتصادي

تایید مجوز از سوی وزارت نیرو برای افزایش سهمیه خراسان شمالی از آب های مرزی


صبح امروز پنجشنبه(11 شهریور ماه) در جلسه ای با حضور استاندار خراسان شمالی مسائل و مشکلات شهرستان راز و جرگلان مورد بررسی قرار گرفت.

- ایسنا/خراسان شمالی صبح امروز پنجشنبه(11 شهریور ماه) در جلسه ای با حضور استاندار خراسان شمالی مسائل و مشکلات شهرستان راز و جرگلان مورد بررسی قرار گرفت.

محمدعلی شجاعی در این نشست گفت: ایجاد زیرساخت هایی مانند راه و آب برای توسعه شهرستان راز و جرگلان الزامی است چرا که بدون ایجاد این زیر ساخت ها هزینه اعتبار در سایر بخش ها بیهوده است.

وی با صدور دستور تشکیل جلسه ای تخصصی با حضور سازمان مدیریت و برنامه ریزی، راه و شهرسازی، آب و فاضلاب، راهداری و حمل و نقل جاده ای و فرمانداری برای بررسی کارشناسی مشکلات ایجاد زیرساخت های آب شرب و راه در شهرستان راز و جرگلان، افزود: کوتاه شدن مسیر ارتباطی به مرکز استان از مطالبات مردم منطقه است که باید با بررسی دقیق و پیگیری از سطح ملی جهت تخصیص اعتبار و ارتقاء راه فرعی به اصلی برطرف شود.

شجاعی با بیان اینکه از ابتدای ورودم به استان موضوع آب های مرزی را دنبال کردم و مسئولان مختلف ملی جهت بازدید به استان آمدند و اعتراض مردم استان طی مکاتباتی مانند افزایش سهمیه استان در انتقال آب دریای عمان به شرق کشور را به سمع و نظر وزارت نیرو رساندم، گفت: وزارت نیرو با موضوع افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید مجوز از سوی وزارت نیرو برای افزایش سهمیه خراسان شمالی از آب های مرزی

تایید مجوز از سوی وزارت نیرو برای افزایش سهمیه خراسان شمالی از آب های مرزی