مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 12:252021-09-02حوادث

دستگیری باند سارقان محموله در کهگیلویه و بویراحمد


رییس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 6 نفر سارق حرفه ای محموله و مالخر با اعتراف به 16 فقره سرقت در سطح شهرستان های بویراحمد و دنا خبر داد.

- سرهنگ سعید بالش زر در بیان جزییات این خبر افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت محموله در محور های مواصلاتی استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی شهرستان های بویراحمد و دنا 6 نفر سارق حرفه ای و مالخر را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و 2 دستگاه خودرو را نیز توقیف کردند.

رییس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به 16 فقره سرقت در محور های مواصلاتی استان اعتراف و مقداری مواد غذایی شامل 80 کیلو خرما، 785 عدد کلوچه لاهیجان، 15 کیسه 25 کیلویی خوراک میگو، 2 کارتن بادام هندی، 5 کیلو زرد چوبه و مقداری خوراک دام و طیور، لوازم خانگی، قطعات خودرو و .

از آنان کشف و ضبط شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، بالش زر با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و خودرو ها نیز به پارکینگ منتقل شدند، در پایان امنیت را خط قرمز پلیس دانست و عنوان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند سارقان محموله در کهگیلویه و بویراحمد

دستگیری باند سارقان محموله در کهگیلویه و بویراحمد