مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 12:552021-09-02سياسي

وزرای دولت سیزدهم قول توسعه متوازن و عادلانه را داده اند


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای دولت سیزدهم زمان اخذ رأی از مجلس قول دادند تا توسعه متوازن و مؤلفه عدالت را در نگاه به همه استان ها مورد توجه قرار دهند.

- ایسنا/اردبیل نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای دولت سیزدهم زمان اخذ رأی از مجلس قول دادند تا توسعه متوازن و مؤلفه عدالت را در نگاه به همه استان ها مورد توجه قرار دهند.

سید غنی نظری 11 شهریورماه در آیین آغاز عملیات احداث محور کلور – درام در خلخال اظهار کرد: استاندار اردبیل تنها استانداری در کشور است که پا به پای نمایندگان و مدیران تلاشی جهادی انجام داده تا حرکت های تحولی در استان اردبیل شکل واقعی به خود بگیرد.

وی با قدردانی از مدیریت جهادی در حوزه راه و شهرسازی برای پیگیری طرح های توسعه ای و زیربنایی در این بخش تصریح کرد: برای محور کلور – درام 152 میلیارد تومان منابع تأمین شده که 100 میلیارد تومان آن فاینانس بانک مسکن است و مابقی از محل جهش تولید و متوازن تأمین خواهد شد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است 22 میلیارد تومان با تخصیص صد درصد در بودجه ملی، 20 میلیارد تومان از محل جهش تولید و 10 میلیارد تومان نیز از محل توازن منطقه ای به احداث محور کلور – درام اختصاص پیدا کند که در مجموع امیدواریم با تأمین ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرای دولت سیزدهم قول توسعه متوازن و عادلانه را داده اند

وزرای دولت سیزدهم قول توسعه متوازن و عادلانه را داده اند