مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 21:452021-09-02اقتصادي

پساب خروجی از تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان،در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد


مدیرعامل مجتمع کاغذسازی راشا کاسپین ایرانیان گفت: برای نخستین بار در استان زنجان با همکاری مشترک شرکت آب و فاضلاب استان زنجان و مجتمع کاغذسازی راشا کاسپین ایرانیان، - حسین پایداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برای اولین بار در استان زنجان با همکاری مشترک شرکت آب و فاضلاب استان زنجان و مجتمع کاغذسازی راشا کاسپین ایرانیان، پساب خروجی از تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیرعامل مجتمع کاغذسازی راشا کاسپین ایرانیان با اشاره به اینکه این مجتمع به عنوان نخستین واحد صنعتی در استان،  12 هزار متر مکعب پساب در شبانه روز دریافت می کند، بیان کرد: سقف قرارداد فروش پساب به مجتمع کاغذسازی  راشاکاسپین تا 22 هزار متر مکعب نیز افزایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه عملیات انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب شهری به این مجتمع سرعت گرفته است، افزود: با گذشت یک ماه از عملیات انتقال، پروژه در دو بخش عملیاتی و خرید لوازم بصورت همزمان در حال انجام است.

پایداری با اشاره به اینکه پیشرفت عملیاتی پروژه در مدت زمان یک ماه 20 درصد و با احتساب خرید لوازم 60 درصد است، گفت: هدف از جایگزینی پساب با آب استحصال شده از منابع زیرزمینی در صنایع استان، که به همت مجتمع کاغذسازی راشا کاسپین ایرانیان و با مساعدت شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پساب خروجی از تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان،در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد

پساب خروجی از تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان،در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد