مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 04:352021-09-03سياسي

تکمیل 5 پروژه شهر ساری نیازمند 800 میلیارد تومان اعتبار است


شهردار ساری در نشست با نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی تکمیل پروژه های شهری را مهم دانست و گفت: تکمیل 5 پروژه شهری نیازمند 800 میلیارد تومان اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جواد طالبی در جلسه ای که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و نمایندگان مردم ساری و میاندورود در را برای شهر ساری ترسیم کنیم.

شهردار ساری با بیان اینکه پروژه های متفاوتی در شهر ساری وجود دارد اما برخی از این پروژه ها اگر به سرانجام نرسد شهر و شهروندان دچار چالش خواهند شد، به پروژه هدایت آب های سطحی در بلوار کشاورز و میدان خزر اشاره کرد و تکمیل این شبکه های اصلی مدیریت آب های سطحی را از ضروریات دانست.

وی به کانال میدان فرح آباد که به رودخانه تجن متصل می شود اشاره کرد و گفت: احداث این کانال به طول 640 متر باقی مانده که نیاز به 18 میلیارد تومان اعتبار دارد که در این صورت، بخش عمده ای از آبگرفتگی هسته مرکزی شهر حل می شود و دیگر شاهد مشکلات و آسیب های ناشی از بارندگی های شدید در سطح شهر نخواهیم بود.

طالبی همچنین به پروژه نیمه تمام کانال هدایت آب های سطحی در بلوار کشاورز که در زمان بارندگی مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می کند اشاره کرد و گفت: برای تکمیل این پروژه نیز 48 میلیارد تومان اعتبار لازم است تا آبهای سطحی به رودخانه تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 5 پروژه شهر ساری نیازمند 800 میلیارد تومان اعتبار است

تکمیل 5 پروژه شهر ساری نیازمند 800 میلیارد تومان اعتبار است