مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-03فناوري

رازوجرگلان دارای 27 روستای دارای تنش و یا در معرض تنش آبی است


فرماندار شهرستان راز و جرگلان گفت: اصلی ترین مشکل روز شهرستان راز و جرگلان آب شرب است که نزدیک به ده هزار نفر در 27 روستا داراب تنش و یا در معرض تنش آبی هستند.

- روح اله حسین پور در گفت و گو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: در کمتر از دو سال گذشته ضریب مقاوم سازی مسکن در شهرستان راز و جرگلان از 19 درصد به 40 درصد رسیده و 4 هزار واحد مسکونی نیز ساخته شده است.

وی گفت: در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ضریب نفوذ نسل 3 و 4 اینترنت از 10 به 60 درصد و ضریب نفوذ شبکه شاد از زمان ابتدای شیوع بیماری کرونا از 19 به 60 درصد رسیده است.

فرماندار شهرستان راز و جرگلان افزود: تمامی مدارس خشتی و گلی در سطح شهرستان راز و جرگلان برچیده شد و هم اکنون سرانه آموزشی در این شهرستان 6.

2 و بالاتر از میانگین کشوری و استانی است.

حسین پور گفت: گاز رسانی به مناطق شهری شهرستان راز و جرگلان 100 درصد و در مناطق روستایی بیش از 99 درصد است و 2 هزار خانوار روستایی خارج از طرح هادی روستایی از نعمت گاز بی بهره بودند که با همکاری شرکت گاز اکنون به 200 خانوار کاهش یافته است که گازرسانی به آنان نیز در حال اجرا و پیگیری است.

وی افزود: در حوزه پوشش بیمه تامین اجتماعی در کمتر از دو سال گذشته به اندازه 15 سال کار انجام شد و 70 درصد در این شهرستان تحت پوشش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رازوجرگلان دارای 27 روستای دارای تنش و یا در معرض تنش آبی است

رازوجرگلان دارای 27 روستای دارای تنش و یا در معرض تنش آبی است