مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-03سياسي

چهارمحال و بختیاری به استاندار ویژه نیاز دارد


دبیر شورای تبیین مواضع دانشجویی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این استان در چند سال اخیر یکی از محروم ترین استان ها از لحاظ بیکاری و شرایط اقتصادی بوده، - پوریا حشمتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: استان چهارمحال و بختیاری در چند سال اخیر یکی از محروم ترین استان ها از لحاظ بیکاری و شرایط اقتصادی بوده که دلیل آن نبود مسئولانی در شأن این مردم بوده است.

دبیر شورای تبیین مواضع در این افراد شکل گیرد.

حشمتی با تاکید بر شایسته بودن استاندار انتخابی و نصب العین قرار دادن شایسته سالاری گفت: استان از سه قومیت مختلف بختیاری، قشقایی و فارس تشکیل شده و استاندار جدید باید بر همه این قومیت ها اشرافیت کامل داشته باشد.

مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: موافق انتخاب استاندار بومی هستم چرا که استاندار بومی دلسوز مردم است اما باید توجه داشت که پس از آن نیازمند وفاق بین مدیران دولتی و نمایندگان استان هستیم تا اختلافات سیاسی کاسته شود و همه برای پیشرفت استان متحد شوند.

 حشمتی به ظرفیت عظیم گردشگری استان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری دارای طبیعتی بکر، عشایر و اماکن مذهبی بسیاری است که با آماده سازی زیرساخت ها و جذب سرمایه گذار گردشگران به این استان وارد می شوند همچنین توسعه دانشگاه ها برای جذب گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمحال و بختیاری به استاندار ویژه نیاز دارد

چهارمحال و بختیاری به استاندار ویژه نیاز دارد