مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 05:352021-09-03اقتصادي

رایزنی مقامات ازبکستان و بانک توسعه اسلامی


معاون نخست وزیر ازبکستان و رییس بانک توسعه اسلامی در دیداری در شهر «تاشکند» تمهیدات چهل و ششمین نشست شورای مدیران گروه بانک توسعه اسلامی را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، سردار عمرزاق اف معاون نخست وزیر، وزیر سرمایه گذاری و تجارت خارجی ازبکستان و محمد سلیمان الجاسر رییس بانک توسعه اسلامی در دیداری در شهر تاشکند تمهیدات چهل و ششمین نشست شورای مدیران گروه بانک توسعه اسلامی را که روز اول سپتامبر در تاشکند آغاز می شود، بررسی کردند.

در این دیدار چگونگی همکاری ها، روند اجرای طرح های مشترک و همچنین چشم انداز تعمیق شراکت بین ازبکستان و بانک توسعه اسلامی بررسی شد.

طرفین در مورد هماهنگی 6 طرح جدید سرمایه گذاری در زمینه های حمایت از صنایع کوچک و متوسط، آموزشی، زیربنایی، بهداشتی و افزایش کیفیت زندگی در اماکن روستایی به توافق رسیدند.

همچنین آمادگی بانک توسعه اسلامی و سازمان های فرعی آن مانند شرکت اسلامی برای توسعه بخش خصوصی، شرکت اسلامی بین المللی تامین مالی تجاری و شرکت اسلامی بیمه سرمایه گذاری ها و اعتبار صادراتی برای گسترش همکاری های متقابلا سودمند اعلام شد.

علاوه بر این، طرفین تمهیدات چهل و ششمین نشست شورای مدیران گروه بانک توسعه اسلامی را که در شهر تاشکند برگزار می شود، بررسی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی مقامات ازبکستان و بانک توسعه اسلامی

رایزنی مقامات ازبکستان و بانک توسعه اسلامی