مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-03سياسي

راه اندازی سامانه غیر حضوری صدور پروانه ساختمان در شهر یزد


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از راه اندازی سامانه غیرحضوری صدور پروانه ساخت تا پایان شهریور ماه در شهر یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از راه اندازی سامانه غیرحضوری صدور پروانه ساخت تا پایان شهریور ماه در شهر یزد خبر داد.

علی اصغر زحمتکش رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد روز پنجشنبه در نشست مشترک با فرماندار، رییس و اعضای شورای شهر مهریز افزود: این اقدام در راستای مکانیزه کردن صدور پروانه ساختمانی، تسریع در امور، کاهش زمان صدور پروانه و کاهش هزینه رفت و آمدهای مالکین به شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد است.

️وی اظهار کرد: در راستای تعامل و همکاری با شورای ششم شهر مهریز و سازمان نظام مهندسی ساختمان،صدور پروانه غیرحضوری در راستای کاهش تخلفات ساختمانی در این شهر عملیاتی خواهد شد.

️زحمتکش با اشاره به تشکیل کارگروه پیشگیری از تخلفات و نتایج مثبت آن در مرکز استان، خاطر نشان کرد: به منظور کاهش حجم تخلفات ساختمانی در شهرستانها و افزایش کیفیت ساخت و ساز کار گروهی تحت عنوان کارگروه پیشگیری از تخلفات در تمام شهرستان ها تشکیل می شود.

رضا زارع زاده فرماندار مهریز هم از تشدید نظارت بر ساختمان های در حال ساخت در شهرستان مهریز خبر داد و افزود:جهت مقاوم سازی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه غیر حضوری صدور پروانه ساختمان در شهر یزد

راه اندازی سامانه غیر حضوری صدور پروانه ساختمان در شهر یزد