مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 01:052021-09-03سياسي

آرین منش: هرچه جلسات محرمانه کمتر باشد، اعتماد عمومی هم بیشتر خواهد شد


یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: هرچقدر مردم بیشتر خودی فرض شده و جلسات محرمانه هم کمتر باشد، اعتماد عمومی هم افزایش خواهد یافت.

- یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: هرچقدر مردم بیشتر خودی فرض شده و جلسات محرمانه هم کمتر باشد، اعتماد عمومی هم افزایش خواهد یافت.

محمدجواد آرین منش در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه اعتماد عمومی نسبت به حاکمیت یکی از مسائل مهم اجتماعی و عاملی در جهت تعامل بین حاکمیت و مردم و بین نسل های مختلف است، اظهار کرد: اعتماد عمومی یا اعتماد اجتماعی می تواند روابط میان افراد را تسهیل کند.

از سویی اگر دولت ها از سرمایه اجتماعی برخوردار باشند، می توانند در پیشبرد برنامه های خود موفق باشند.

وی ادامه داد: در سال های اخیر به مسئله اعتماد عمومی کم توجهی شده و عواملی مثل عدم تحقق وعده ها، فقدان صداقت و شفافیت لازم و ضعف پاسخگویی مسئولان، عدم مسئولیت پذیری و عدم اعتراف دولتمردان نسبت به اشتباهات خود و در نهایت ناکارآمدی دولت ها موجب شده اعتماد عمومی از دست برود به گونه ای که اکنون شکاف بین مردم و مسئولان احساس می شود.

این فعال سیاسی خاطر نشان کرد: براساس آسیب هایی که وجود دارد، راهکارهایی هم متناسب با آن وجود دارد یعنی هر چقدر مردم را خودی فرض کنیم و آن ها را در اداره امور مشارکت داده و شفافیت مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرین منش: هرچه جلسات محرمانه کمتر باشد، اعتماد عمومی هم بیشتر خواهد شد

آرین منش: هرچه جلسات محرمانه کمتر باشد، اعتماد عمومی هم بیشتر خواهد شد