مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 02:152021-09-03سياسي

آب شرب همچنان مشکل اصلی مردم دیشموک است


امام جمعه دیشموک با اشاره به کمبود آب شرب در دیشموک خاطرنشان کرد: در بعضی جاهای دیشموک اب شرب مشکل اصلی مردم است در صورتی که در مکانهای دیگر آب کشاورزی مردم از آب شرب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک، حجت الاسلام علی اکبر راوند در خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه مردم به تقوای الهی اظهار کرد: دولت در رفع مشکلات معیشتی مردم به وعدههای خود عمل کند.

وی در ادامه ضمن اشاره به کمبود آب شرب در دیشموک خاطرنشان کرد: در بعضی نقاط دیشموک آب شرب مشکل اصلی مردم است در صورتی که در مکانهای دیگر آب کشاورزی مردم از آب شرب است.

خطیب جمعه دیشموک گفت: دود ناشی از آتش زدن زمینهای کشاورزی در دیشموک آرامش را از مردم سلب کرده که به تبع آن احشام رها شده در سطح شهر از دیگر عوامل سلب آرامش از مردم است.

وی ضمن درخواست از شورای اسلامی ، شهرداری و همچنین شبکه بهداشت تاکید بر رفع این مشکل از آنها خواست که در رفع این مشکلات تمهیدات لازم را در دستور کار خود قرار دهند.

امام جمعه دیشموک با اشاره به اقدام فعال رییس حوزه قضایی بخش دیشموک در خصوص تیراندازی ها گفت: اقدام قاطع رییس دادگاه عمومی در برخورد با هنجارشکنان مراسمات عزاداری و ضبط اسلحه خاطیان امری پسندیده در جهت مقابله با این آسیبهای  اجتماعی است که از اقدام موثر این ایشان تقدیر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب همچنان مشکل اصلی مردم دیشموک است

آب شرب همچنان مشکل اصلی مردم دیشموک است