مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 03:202021-09-03سياسي

درس دو محمد جواد دولت روحانی به دیگران؟/ #کجایی آقای وزیر سابق؟


وزیری که تا دیروز همه جلوی او تا کمرخم می شدند، به راحتی یک روز بعد از تحویل صندلی وزارت به وزیر تازه، به عنوان کارشناس مشغول به کار شد.

- درس دو محمد جواد دولت روحانی به دیگران؟/ #کجایی آقای وزیر سابق؟ وزیری که تا دیروز همه جلوی او تا کمرخم می شدند، به راحتی یک روز بعد از تحویل صندلی وزارت به وزیر تازه، به عنوان کارشناس مشغول به کار شد.

عصرایران؛ مصطفی داننده- محمد جواد ظریف و محمد جواد آذری جهرمی؛ دو وزیر کابینه روحانی که به گفته بسیاری از ناظران موفق ترین وزرای شیخ دیپلمات در دو دولت یازدهم و دوازدهم بودند، بدون هیچ ان قلتی بعد از وزرات، کار خود را آغاز کردند.

آذری جهرمی که به عنوان کارشناس در شرکت ارتباطات زیرساخت (زیرمجموعه وزارت ارتباطات) مشغول به کار شد و ظریف هم به دانشگاه برگشت و فیلم اتاق استادی خود را هم منتشر کرد.

حرکت این دو محمد جواد دولت دوازدهم به شدت قابل تقدیر است.

شاید آنها باید بعد دوران وزارت صبر می کردند تا از سوی مقامی برای شان حکم مشاور اعظمی امضا یا پستی در نهادی داده شود اما این دو معطل نمادند و کار جدید خود را آغاز کردند.

حرکت آذری جهرمی که در طول تاریخ ایران بی سابقه است.

وزیری که تا دیروز همه جلوی او تا کمرخم می شدند، به راحتی یک روز بعد از تحویل صندلی وزارت به وزیر تازه، به عنوان کارشناس مشغول به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درس دو محمد جواد دولت روحانی به دیگران؟/ #کجایی آقای وزیر سابق؟

درس دو محمد جواد دولت روحانی به دیگران؟/ #کجایی آقای وزیر سابق؟