مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-04سياسي

چرا کسی جلوی مهاجرت نخبه ها را نمی گیرد؟


شوربختانه امواج مهاجرت چنان در حال ارتفاع گرفتن است که دیگر از نهی و نصیحت کاری بر نمی آید و ما به گناه سکوت و گاهی بغض در گلو آلوده شده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه اعتماد، مجموع شرایط منطق ماندن را برای بسیاری که می خواهند زندگی کنند سخت کرده است، آنها نمی خواهند برای زندگی بجنگند و دستان کسانی که پابند ایرانند مرتبا خالی تر می شود.

انواع حوادث و عملکردها و اوضاع معیشت و تنگ نظری ها و محدودیت ها و ابهام در آینده و خطاهای فاحش در برخورد با جامعه و خصوصا سمت و سوی سیاست به پایه های امید جوانان آسیب زده و زبان ما را الکن ساخته است و هر چه بگوییم مخاطب مان هزار نقض و نقص در احتجاج مان وارد می کند.

اگر بگوییم برای ایران بمان پاسخ می شنویم مگر ایران برای همه ایرانیان است؟ وقتی بگوییم بمان تا ایران را بسازیم می گویند مگر می گذارند؟ نخبگان دلیل محکم برای رفتن اقامه می کنند که اگر بمانیم کسی تحویل مان نمی گیرد و با سال ها تحصیل مجبور به مسافرکشی می شویم و جوان آس وپاس هم که از هیولای فقر می ترسد همه زندگی خود و گاهی خانواده را می فروشد که برود و دنبال خوشبختی بگردد! بیکاری بیداد می کند و از آن بدتر عدم امنیت شغلی حتی شاغلان را به فکر رفتن می اندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کسی جلوی مهاجرت نخبه ها را نمی گیرد؟

چرا کسی جلوی مهاجرت نخبه ها را نمی گیرد؟